Často kladené dotazy

JE POTŘEBA ŘIDIČSKÉ OPRÁVNĚNÍ?

  • Není vyžadováno.

A CO EVIDENCE VOZIDEL?

  • Elektrokolo není nutné kdekoli registrovat.

JAK DALEKO DOJEDU NA JEDNO NABITÍ BATERIE?

  • Vzdálenost, kterou na jedno nabití urazíte, závisí na mnoha faktorech, např. na charakteru terénu, nahuštění pneumatik, vaší hmotnosti, povětrnosti, rychlosti, na přišlapávání pedály apod. Průměrná vzdálenost je asi 30 kilometrů.

JAKOU MÁ BATERIE ŽIVOTNOST?

  • Průměrná životnost klasické baterie (kyselina a Pb-články) je asi 300 plných nabíjecích cyklů. V praxi to znamená, že budete muset klasickou baterii vyměnit asi po 2 letech denního používání.

CO SE STANE, JESTLIŽE SE MI PŘI JÍZDĚ BATERIE VYBIJE?

  • Vůbec nic. Jestli chcete dojet do cíle, musíte šlapat jako na běžném jízdním kole.

KDY NA SERVISNÍ PROHLÍDKU?

  • Doporučuji provést podrobnou servisní prohlídku po každém 1 roce provozu.

JAKOU MÁ ELEKTROKOLO ZÁRUČNÍ DOBU?

  • Všechny informace najdete v sekci prodejní a záruční podmínky.

JAK JEDE RYCHLE?

  • Elektrokolo je konstruováno na maximální rychlost do 25 km/hod. Záleží ovšem na dalších faktorech jak je uvedeno výše.

MUSÍM TAKY ŠLAPAT?

  • Ano, ale jenom tehdy chcete-li. Je to na Vás. Jestli ovšem chcete dosáhnout optimálního výkonu a zároveň úspornějšího režimu baterie, doporučuji zapojit pedálový pohon. Takže motor sám umí kolem 25 km/hod a vy dosáhnete ještě vyšší rychlosti, když mu pomůžete šlapáním.

JAKÉ JSOU PROVOZNÍ NÁKLADY?

  • Jsou nízké a závisí na rychlosti, terénu, jízdě do kopce, tlaku v pneumatikách, hmotnosti Vaší, velikosti baterie, hmotnosti nákladu, šlapacích schopnostech. Při jízdě do kopce si hodně pomůžete, když budete šlapat. Cena za 1 km činí Kč 0,10 (stav k 30. 9. 2007).

DOBÍJÍ SE BATERIE, KDYŽ SI PŘI JÍZDĚ POMÁHÁM PEDÁLY?

  • Ano, dobíjí (elektromotor je zároveň i dynamem).

   ZASÍLÁTE ELEKTROKOLA VEŘEJNÝM PŘEPRAVCEM ?

  • V zájmu ochrany spotřebitele a jeho dokonalé spokojenosti prodáváme elektrokola pouze sestavená, s kompletně naistalovanými doplňky a příslušenstvím a odzkoušená. Jako taková však už nemohou být zasílána prostřednictvím veřejného přepravce z důvodu akutní hrozby poškození při přepravě. Proto je nutný osobní odběr u nás, jehož součástí je i podrobné zaškolení a seznámení s výrobkem a zásadami správného užívání. Je nám líto, pokud jsme Vás zklamali, ale tuto zásadu si vynutily dřívější špatné zkušenosti.

   JAK JE ZAJIŠTĚN SERVIS ? 

  • Záruční  i  pozáruční servis je samozřejmostí u prodejce, kde bylo zboží  zakoupeno,  po dohodě i u jiných prodejců v obchodní síti Noelbike. Díky širokému  portfoliu náhradních dílů  SKLADEM (!) jsme schopni  řešit téměř jakoukoliv záruční i pozáruční opravu v reálném čase, řádově se jedná o dny a nikoliv týdny či měsíce.